У Хмельницькому відбувся освітній форум «Стратегічна сесія цифровізації Хмельницької області», участь в якому узяв заступник начальника ОВА Володимир Юр’єв. Також на захід завітали освітяни та представники органів влади, що керують освітнім процесом.

Вітаючи учасників Володимир Юр’єв нагадав, що процес впровадження цифрових технологій в освіту розпочався ще у 2020 році. З того часу він набирав обертів, адже стимулювали до цього як обмеження у зв’язку із всесвітньою пандемією коронавірусу, так і повномасштабне вторгнення Росії в Україну.

«Цифровізація в освіті – це не лише онлайн-навчання чи електронний щоденник, тут мова йде про систематизацію підходу до самої освіти. А саме, про оперативність у опрацюванні інформації, про рейтинговість у боротьбі за надання найкращих освітніх послуг та конкуренцію серед здобувачів освіти. Такі речі зроблять більш якісним освітній процес в нашій області. Відтак, ми приймаємо виклик процесу глобалізації у світі та своєчасно вливаємось у потік, аби отримувати всю користь сучасних можливостей», – зазначив заступник начальника Хмельницької ОВА.

У ході форуму для учасників презентували нові методики та технології, покликані спростити та прискорити отримання необхідних знань та інформації. 

Так, про «Центральну базу даних» розповіла керівниця з питань цифрової трансформації Міністерства освіти і науки України в напрямку взаємодії освітніх інформаційних систем та ПАК «АІКОМ» Світлана Голуб. За її словами, впровадження електронної системи документообігу у закладах освіти забезпечить безпечну інтеграцію освітніх баз даних із іншими державними базами, що дозволить в лічені секунди обробляти гігабайти інформації.

Співзасновник та керівник освітньої інформаційної системи EDDY Іван Волков розповів про єдину цифрову платформу освітнього простору, що відповідає потребам адміністрації закладів освіти, вчителів, батьків та учнів. EDDY являє собою зручний та інтуїтивно зрозумілий веб-сайт для шкіл з модулями дистанційного та змішаного навчання, додаток для Android та iOS, базу готових уроків, 3D-моделей, внутрішній модуль вебінарів, адміністративних інструментів та інших можливостей. 

У перспективі ця система може бути впроваджена у місцевих закладах освіти як основний інструмент, що допомагатиме вести навчання.

Окрім того, учасники обговорили й інші можливості пов’язані із цифровізацією освітнього процесу в реаліях сьогодення, подолання освітніх втрат у зв’язку із війною в Україні та подискутували щодо експериментального запровадження змішаного очно – дистанційного навчання у закладах освіти на засадах державно-приватного партнерства.

Схожі записи