
У Дніпропетровській ОВА презентували Каталог виробників української техніки. У ньому – автобуси, тролейбуси, електробуси та трамваї. Різні види прибиральних і дорожніх машин, швидкі та авто для надзвичайників. Загалом понад 250 позицій, аби замовники на місцях могли ознайомитися з наявними пропозиціями. І, зрештою, віддавали перевагу власному виробнику.
«Дніпропетровщина потребує понад 1300 одиниць колісної техніки. Найбільший запит на транспорт для закладів охорони здоров’я та комунальні машини. Необхідні також шкільні автобуси. І важливо, аби замовник робив вибір на користь національного виробника. На це спрямована політика «Зроблено в Україні», бо це дозволить зміцнити країну та фінансову спроможність регіонів», – зазначив в.о. першого заступника начальника ОВА Андрій Кульбач.
Аби ознайомити громади з українськими виробниками, створили Каталог їх пропозицій. Зібрали понад 250 одиниць техніки, яку виготовляють десятки підприємств з чотирнадцяти областей країни. Цей збірник – спільна ініціатива Мінекономіки, Федерації роботодавців України та Асоціації міст.
Їхні представники наголосили на перевагах транспорту, виробленого в Україні. Серед них доступність сервісного обслуговування. Та головне, купуючи у вітчизняних підприємств, поповнюються бюджети міст і сел. Та попри це частка імпорту у публічних закупівлях громад все ще залишається надто великою.
«Минулого року держава витратила на публічні закупівлі біля трильйону гривень. З них біля 400 мільярдів – на імпорт. Через це бюджет втратив від 100 до 160 мільярдів гривень податків. Цих коштів сьогодні не вистачає ЗСУ», – підкреслив нардеп, автор законодавства про локалізацію Дмитро Кисилевський.
Рівно пів року тому Президент Володимир Зеленський оголосив про запуск нової економічної політики «Зроблено в Україні».